Επισκευές και Αντικαταστάσεις

 

Νόμιμη Εγγύηση Κοσμημάτων

Στην εταιρεία Olga Kosmima. παράγουμε πάνω από 3.000 νέα σχέδια κάθε χρόνο με ιδιαίτερη προσοχή σε σχεδιασμό, υλικά, προδιαγραφές κοσμημάτων και δίνοντας έμφαση στον ποιοτικό έλεγχο του τελικού προϊόντος. Όλα τα διαθέσιμα προϊόντα στο κατάστημα Olga Kosmima καλύπτονται από τη νόμιμη εγγύηση. Σε περίπτωση ελαττώματος κατασκευαστή, η Olga Kosmima. προτίθεται να κάνει αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος, εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση όπου δεν είναι διαθέσιμο προχωράει σε δωρεάν επισκευή του προϊόντος. Η εγγύηση επεκτείνεται για τη χρονική περίοδο των δυο ετών και ισχύει εφόσον αποδεικνύεται πως το προϊόν είναι ελαττωματικό και η φθορά δεν οφείλεται σε κακή χρήση ή ατύχημα που προκλήθηκε από τον πελάτη.

Σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης μπορεί να επισκεφθεί το κατάστημα από το οποίο πραγματοποίησε την αγορά προσκομίζοντας το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) ή την κάρτα αλλαγής όπου αφορά το προϊόν. Εάν η αγορά έχει πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει μέσω email στο info@olgakosmima.gr επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος καθώς και τα σχετικά παραστατικά. Έπειτα, το κόσμημα θα εξετασθεί στο εργαστήριο για τυχόν ελάττωμα κατασκευής. Η Olga Kosmima. έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να μη προχωρήσει σε αντικατάσταση ή δωρεάν επισκευή εφόσον δεν πληρούνται οι όροι και προϋποθέσεις της εταιρείας.

 

Επισκευή Κοσμημάτων

Η εταιρεία Olga Kosmima  παρέχει την υπηρεσία επισκευής των κοσμημάτων της ανεξάρτητα από την κάλυψη της εγγύησης.

Εάν κάποιο κόσμημα σας χρειαστεί επισκευή μπορείτε:

  •     Να το παραδώσετε στο κατάστημα μας χωρίς ραντεβού, στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος*. 
  •     Να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2314022999.
  •     Να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω mail στο info@olgakosmima.gr για να ενημερωθείτε ως προς την διαδικασία της επισκευής.

* Τα καταστήματά μας δεν παραλαμβάνουν επισκευές τον Αύγουστο, την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων καθώς και την μεγάλη εβδομάδα του Πάσχα

Ο μέσος χρόνος αναμονής για την παραλαβή του επιδιορθωμένου προϊόντος είναι 15 εργάσιμες ημέρες.

Σε περιπτώσεις αποκοπής τμήματος από προϊόν ή σπασίματος, απαραίτητη προϋπόθεση για οποιαδήποτε επισκευή είναι ο πελάτης να έχει στην κατοχή του όλα τα μέρη που αποτελούν το κόσμημα. 

 Για περισσότερες πληροφορίες ως προς τις επισκευές δείτε τον τιμοκατάλογο μας.

 

Αντικατάσταση ή Επισκευή Προϊόντος μέσω e-shop

Σε περίπτωση όπου είναι αδύνατη η προσκόμιση του προϊόντος σε ένα από τα φυσικά μας καταστήματα, συμβουλευτείτε την παρακάτω διαδικασία.

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@olgkosmima.gr επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος καθώς και τα σχετικά παραστατικά. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά στο 2314022999.

Σε περίπτωση αντικατάστασης ή επισκευής μέσω e-shop, το προϊόν θα πρέπει να σταλεί στην εταιρεία. Τα έξοδα μεταφοράς προς την εταιρεία Olga Kosmima, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα.  Πριν αποσταλεί το προϊόν πρέπει να μας στείλετε email και να λάβετε επιβεβαίωση από την εταιρεία μας ώστε να προχωρήσουμε στη διαδικασία αντικατάστασης/επισκευής*. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τις επισκευές μας και τις αντικαταστάσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 2314022999.

*Στην περίπτωση που δε λαμβάνετε τα email επικοινωνίας μας ελέγξτε την ορθότητα των στοιχείων που έχετε καταχωρήσει ή διαφορετικά την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam).